dinsdag 13 mei 2008

Stage zesde leerjaar 23/04 - 9/05

Mijn stage van het zesde leerjaar zit er alweer op.
Deze stage was zeer verrijkend en leerrijk. Ik ondervond tijdens deze stage echt hoe het is om in het echte werkveld te zitten. Vele lessen vielen weg wegens het oefenen voor de plechtige communie, problemen met het internet op school waardoor bepaalde lessen niet gegeven konden worden en ik onvoorbereid andere lessen moest geven,...

Ik ondervond zelf wel dat ik goede gesprekken kon opbouwen met de leerlingen van mijn klas (misschien ook omdat ik vooraf met hen op bosklassen was geweest) maar zelf vond ik het aangenamer om in de 1ste graad te staan. Daar zijn de leerlingen nog aanhankelijker en hebben ze echt meer jouw hulp nodig.

Geen opmerkingen:

Filmpje kleuters uit 3de kleuterklas (keuzestage)