maandag 26 mei 2008

Extra opdrachtje...

De opdracht die we kregen was de volgende: 'Bewijs met een item in je blog dat je ICT, op een heel creatieve en originele manier, kan aanwenden in een onderwijscontext.
Zo zou ik met de leerlingen van mijn klas leren hoe je een netlogaccount kunt aanmaken.
Ik heb tijdens mijn stage ondervonden dat vele leerlingen van de klas dit al hadden.
Op deze manier kan ik als leerkracht eenvoudig communiceren met hen, zonder telkens de
e-mailadressen te moeten zoeken,...
Op een netlogaccount kunnen de leerlingen ook blogberichten schrijven. De leerlingen leren ook hun pagina opmaken. Zo ontdekte ik overlaatst hoe je foto's bovenaan op de pagina kunt aanbrengen...

Mijn netlogaccount: http://nl.netlog.com/Xx_hannelore_xX

Geen opmerkingen:

Filmpje kleuters uit 3de kleuterklas (keuzestage)